Reparatieverzoeken

Dringende reparatieverzoeken

Wij vragen u dringende reparatieverzoeken altijd telefonisch bij ons te melden. U belt hiervoor – tijdens kantoortijden – telefoon 045-4000404. U krijgt dan contact met een medewerker van ons Serviceteam. Buiten Kantoortijden vragen wij u contact op te nemen met de woningcorporatie.
Indien het een dringend reparatieverzoek is, schakelen zij direct een monteur in die de reparatie voor u uitvoert.

Overige storingen en reparatieverzoeken

Een aantal reparatieverzoeken kunt u rechtstreeks aan het betreffende onderhoudsbedrijf doorgeven.
Indien u geen warm water of een storing aan uw cv-installatie heeft, kunt u dit rechtstreeks melden bij de cv-installateur.
Bij een liftstoring kunt u contact opnemen met de liftinstallateur. Het telefoonnummer vindt u altijd bij de lift.
Denkt u eraan om bij de melding aan te geven op welke verdieping de lift stilstaat en of er personen vastzitten in de lift?
Bij een storing aan watervoorziening, kabel en telefoon neemt u contact op met het drinkwaterbedrijf of uw netwerkbeheerder.

Voor overige reparatieverzoeken klikt u hier.